საორგანიზაციო საკითხები-2წთ
მასწავლებელი დაფაზე წრეში წერს სიტყვებს „დიდი ბრიტანეთისა და ჩრდილოეთ ირლანდიის გაერთიანებული სამეფო“ და მოსწავლეებს სთხოვს გაიხსენონ რა იციან მის შესახებ. (დანართი 1)
დასასრულს მასწ. აჩვენებს მომზადებულ სლაიდს
აზრობრივი რუკის შევსების შემდეგ მასწავლებელი კლასს ყოფს 4 ჯგუფად. თითეული ჯგუფი წარმოადგენს ექსპერტთა ჯგუფს ინგლისთან დაკავშირებულ კონკრეტულ საკითხებში. მაგ. 1 ჯგუფი ინგლისის გეოგრაფიული მდებარეობის ექსპერტია .2 ჯგუფი -ბუნებრივი პირობებისა და რესურსების. 3 ჯგუფი-მოსახლეობის. 4 ჯგუფი-სახელმწიფო წყობილების. ჯგუფებს დავალებად ეძლევათ სახელმძღვანელოში ტექსტის დავალებებისა და რუკების გამოყენებით მოამზადონ მოხსენება. (13წთ)
სამუშაოს დამთავრების შემდეგ ხდება მოხსენებების პრეზენტაცია. ჯგუფები ერთმანეთს უსვამენ კითხვებს მათი მოხსენების ირგვლივ. (12წთ)
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს ინდივიდუალურ სამუშაოს, შეავსონ სქემა
ვიცოდი
|
ვისწავლე
|
რა მინდა ვიცოდე
|
|
|
|
„ვიცოდი“გრაფაში მათუნდა ჩაწერონ ყველაფერი, რა იციცოდნენ განსახილველი საკითხის შესახებ. „ვისწავლე“ გრაფაში, რაც ახალი შეიტვეს. ხოლო „მინდა ვიცოდე“ გრაფაში, რაც მათ აინტერესებთ. ნამუშევრის განხილვა ხდება შერჩევის პრინციპით.
დასასრულს მასწავლებელი მოკლედ აჯამებს ჩატარებულ აქტივობებს და მოსწავლეებს აძლევს საშინაო დავალებას: მოიძიონ ინფორმაცია იმ საკითხების შესახებ, რაც მათ გრაფაში „მინდა ვიცოდე“ ჩაწერეს.
|
No comments:
Post a Comment