Monday, April 18, 2016

მოსახლეობის აღწერა


1.პროექტის სახელწოდება
მოსახლეობის აღწერა
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა)
მოსწავლეებმა თვითონ დაგეგმონ და ცაატარონ მოსახლეობის არწერა, რათა გამოიმუშავონ დაგეგმვისა და კვლევის უნარჩვევები
3.პროექტის აქტუალობა
პროექტი აქტუალურია იმით, რომ სწავლა-სწავლების პროცესში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება თვალსაჩინოებების გამოყენებას, მით უმეტეს მოსწავლეთა მიერ შექმნას, კეთებით სწავლებას, შემოქმედობითობას, კოლაბორაციას და ჯგუფურ მუშაობას
4პროექტის მიზნები
მოსწავლეებ
ს განუვითარდეთ: ჯგუფური მუშაობის, პროექტის დაგეგმვის, ინფორმაც იის მოპოვების, მისი დამუშავების, პრობლემის გადაჭრის, თვალსაჩინოების შექმნის, კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები.
5.მონაწილეთა ასაკი
9კლასი
6.ვადები/ხანგრძლივობა
2კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები ჩაატარებენ მოსახლეობის აღწერას , შექმნიან კვლევის შეადგენენ აღ
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
დაფა, ცარცი, პასტა ,რვეული,კომპიუტერი, აღწერისათვის საჭირო  სქემა(20-25) პროექტორი
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
A . ჯგუფში მოსწავლეებთან ერთად პროექტის იდეის განხილვა, დაგეგმვა და მონახაზის გაკეთება.კლასში ჯგუფების შექმნა.
B.  ვიზიტი იმერეთის რეგიონალურ სტატისტიკის ეროვნული სამსახურში. (ჯგუფის ლიდერების და მასწავლებლების)
C.კლასში აღწერისათვის საჭირო რესურსის შექმნა(რა მაჩვენებლები უნდა ჩაიწერონ, რა რაოდენობის ფურცლები დასჭირდებათ დაახლოებით, აკეთებენ ვორდში, ამობეჭდავენ, აირჩევენ ქუჩას, და ინაწილებენ საცხოვრებელ ნომრებს, დაგეგმავენ როდის უნდა ჩატარდეს არჩევნები, მოსწ. გაითამაშებენ სიმულაციური სცენას, რათა კიდევ უფრო ორგანიზებულად ჩაატარონ აღწერა.,.)
D.   აღწერის ჩატარების შემდეგ  შევსებული ბუკლეტები თავს იყრის ჯგუფში.  მოსწ. მოპოვებულ მონაცემე ბის ელ ვერსიას გააკეთებენ. მოხდება მონაცემთა დამუშავება.( ჯგუფებს დაევალებათ: ასაკობრივი სქესობრივი,სოციალური მონაცემების ამოკრება
E. მონაცემების მიხედვითისტის გამოყენებით დიაგრამების შექმნა.შეტანა კომპიუტერში   microsoft excelis პროგრამაში, პროცენული მაჩვენებლების გამოთვლა და დიაგრამების აგება. სიმჭიდროვის დასადგენად ტერიტორიის ფართობის დადგენა რუკის მეშვეობით და მასშტაბის გამოყენებით.
ეს ყველაფერი დაამყარონ კავშირი მატემატიკასა და გეოგრაფიას შორის. უცხოური ტერმინების ქართულად გაგება-გააზრება, ლექსიკონის დახმარებით. მართლწერისა და მართლმეტყველების საკითხების დაცვა.  სტილისტური ხარვეზების დახვეწაზე მუშაობა, პრეზენტაციის დროს ზეპირმეტყველების კრიტერიუმების დაცვ ა.როგორ შეიძლება გამოიყენონ სამივე საგანი პრაქტიკული ამოცანების გადაწყვეტისას. მოპოვებული სტატისტიკური მასალები დაამუშაონ და აწარმოონ მათემატიკური გამოთვლები. შეძლონ მიღებული შედეგების პრეზენტაცია, თვალსაჩინოებების წარდგენა.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
გეოგრაფია/მათემატიკა/ქართული ენა
მატემატიკა: 1.მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო მონაცემებს. 2.წარმოადგენს მონაცემებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით და ახდენს მათ ინტერპრეტაციას.3.აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და აყალიბებს დასკვნას
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
ნესტან ლომთაძე/ნინო ხოხიაშვილი/ მაია ვაშაყმაძე
12ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი


No comments:

Post a Comment